O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

čtvrtek 13. února 2014

Hexagony (babiččina zahrádka) - šablona ke stažení


Všechny vás zdravím, dlouho jsem nepříspívala do svého blogu, neb jsem měla dlouhodobý technický problém.

Babiččina zahrádka je velmi stará patchworková technika. Touto technikou budu zdobit kabelku, kterou šiju v kurzu u Bellet. Manžela jsem požádala, zda by mi to nebyl schopný v nějakém programu vyrobit. 
Hrany jsem musela růčo zvýraznit. Takže vytisknout na tvrdší papír a hurá do toho!


Co všechno se dá s takových hexagonů vyrobit?
http://www.pinterest.com/search/pins/?q=hexagon%20patchwork




Pokud by jste měli problém při stáhnutí, napište mi: marmel.melichar@gmail.com, ráda Vám to pošlu na emailem.




Žádné komentáře:

Okomentovat