O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

čtvrtek 13. února 2014

Deka pro Lauru - miluju bublinky

Laurinka je nádherná holčička (dcera mého bratrance). Tato deka je ušitá už dlouho. Chtěla jsem původně použít dětské látky, ale v tu dobu jsem jim nějak nemohla přijít na chuť.

Šila jsem čtverce, protože jsem chtěla nechat vyniknout nádherné látky. Bordura je jen zarámovala.

Poprvé jsem prošívala bublinky, už se těším, až vyzkouším nové prošívání.
 










5 komentářů:

  1. Ta je naprosto náááádhernááááá!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Páááááni,!!!!!!!!!!!!
    to je quiltováníčko, moc hezké Martí, povedla se ti:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná, tohle prošívání jsem ještě nedělala, v tvém provedení vypadá nádherně.

    OdpovědětVymazat