O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

úterý 21. května 2013

Anglická Allison

Tato kráska vznikla pro kamarádku. 

Zadání jsem nesplnila, chtěla malinkou taštičku určenou do letadla na doklady a peněženku tak, aby nebyla počítána jako příruční zavazadlo. Špatně jsem ji pochopila, ovšem líbila se tolik, že si ji s nadšením nechala a do Londýna přeci jen poletí taky. 

Až se vrátí, bude na ni čekat malinká taštička na zip s pásem přes hlavu.





Žádné komentáře:

Okomentovat