O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

sobota 6. dubna 2013

Xtý blok z patchworkového klubu Bellet

DOVES IN THE WINDOWS (HOLOUBCI V OKNĚ)


Fakt nevím, kolikátý je to blok.  Původně jsem chtěla tento blok jen na polštář, ale tak se mi to líbí, že jsem si základní látky dokoupila na PPM 2013 (o tom se rozepíšu později) a asi udělám deku nebo ubrus a samozřejmě polštář nebo tři. Ještě stále netuším.







2 komentáře:

  1. Teda Marti, ať to bude co to bude, bude to paráda:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No Maartiii! To je teda opravdu veliká krása! Z těch látek ti holoubci parádně vyniknou, moc hezky jsi to nakombinovala!

    OdpovědětVymazat