O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

neděle 7. dubna 2013

Nařezaní holoubci v okně

Dnes ráno to vypadalo že bude sněžit, pár vloček spadlo, pak vykouklo sluníčko, ale jen na chviličku. Teď je tam zase nějak pošmourno.

Xtý blok z klubu jsem v pátek ušila, myslela jsem si že na polštář. Jenže mě se vzor tak líbíl, že jsem nařezala ještě na dalších 11 bloků. A takto vypadají, když jsou na kopičce.



3 komentáře:

  1. Koukám že nejsi žádný troškař..... pěkná kupička:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No to bude nádherná deka - blok máš krásně, čistě ušitý a vybrané látky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  3. teda to je bomba! Moc se těším na deku!

    OdpovědětVymazat