O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 29. dubna 2013

Kabelka pro Aničku

Když jsem tento střih od Bellet šila poprvé, řekla jsem, že tuto kabelku nikdy nikomu šít NEBUDU!

O týden později ji spatřila kamarádka, se slovy já chci taky, mi začaly téct nervy. Uplynula nějaká doba a já si myslela, že Anička na kabelku zapomněla.

Nenenenenééé, nezapomněla, pravidleně připomínala. Holt, už jsem musela.

Včera v 15:10 se narodila a já si říkám, je krásná, ale doufám že poslední. 

Stejně ji zase ze mě někdo vydudá.















1 komentář:

  1. Tak prosím, tuhle kabelku bych brala taky, je moc hezká a hlavně šikovná.

    Paňmáma (tchýně)

    OdpovědětVymazat