O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

úterý 5. března 2013

Tokyo Quilt Festival 2013 u konce

Dnes brouzdám po netu a přemýšlím co jsem se to chtěla dozvědět, zavítám na stránky Kataríny abych se dozvěděla co je nového a ehle, Tokyo Quilt Festival 2013 je u konce. Děkuju Katarině za vyhledání mého bloku v tak velkém množství quiltů.

Můj blok se nachází v sedmé řadě, druhý z prava.

Těším se na další ročník.

 
キルト

 






















Všechny quilty jsou k nahlédnutí zde

1 komentář: