O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 8. února 2013

Uma? Umička!

Dnes jsme se vrátili z návštěvy, kde jsme dlouho nebyli a bez dárků to nešlo. Tato malá kabeluška je hodně zmenšený střih z kabelkového kurzu od Bellet. Přiznám se že velká čeká na dodělání a bude pro mou maminku.

Hodně mě potrápila, neuvědomila jsem si, že hodně velkou zmenšeninu při některých operacích pod jehlu už nenarvu.

Velikost Umičky je vidět na společné fotce s ostatnímy dárky.
 



2 komentáře:

  1. Je opravdu úžasná, určitě ji zkusím taky, díky za nápad :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, úžasné dárky, moc pěkné!

    OdpovědětVymazat