O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 8. února 2013

Kabelka pro tchýničku

Kabelka pro tchýni z prvního čísla LOVE BELLET FABRICS - katalog podzim 2012. Trochu jsem upravila provedení, ale střih je identický.

Jsem z ní nadšená a moje tchýnička taky. Původně jsem chtěla jen hnědou, ale samotné mi to přišlo smutné, ta červená ji rozsvítila.






3 komentáře:

  1. Je vážně překrásná! Strašně se mi líbí právě ta kombinace látek a barev, moc tomu střihu sluší! Tchýňce fakt závidím!

    OdpovědětVymazat
  2. Wou Tinka, kabeločka sa ti veľmi podarila a latočky krásne do seba zapadli, si šik :-) Pozdravujem Ťa.

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé Martinko, já by jsem chtěla být také tvoje tchýně:o)), mě by se kabelečka líííbila, moc, moc:o)

    OdpovědětVymazat