O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 8. února 2013

Čistě chlapecká záležitost

Tato taška vznikla po dohodě s mojí drahou tchýničkou, že by se něco takového hodilo mému synovci. Hodně cestuje a takové příruční zavazadlo se hodí. Doufám, že mu nebude vadit, že je to ručně dělané a nechlubí se to žádnou světoznámou značkou.

Při této tašce jsem se rozhodla, že si vyrobím vlastní střih. Když jsem se dobrala nějakého tvaru, látka byla vybraná hned. Díky Bellet, která mě naučila konstruovat dle vlastního návrhu tašky, kabelky a spoustu jiných věcí, jsem byla schopná, něco takového dát dohromady.

Když bych měla být upřimná, na tuto tašku jsem hrdá.




Tato fotka je rozmazaná a moc mě to mrzí, znovu ji nafotit nemůžu, protože už taška není u mě.







2 komentáře:

  1. No a tahle je taaak roztomilá! Moc pěkná látka, já myslím, že se klukovi musela líbit, má praktický střih

    OdpovědětVymazat