O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

neděle 3. února 2013

4. blok - opilcova stezka

Patchworkový klub Bellet se stal v mnoha rodinách fenoménem pátečních večerů. Manželky a přítelkyně stepujeme u počítače a ptáme se svých protějšků, jestli by se náhodou nechtěli dívat na televizi, protože my nutně potřebujeme na počítač.

Tento blok je variantou na základní blok opilcovy stezky. Díky variabilitě tohoto vzoru můžou vzniknout nádherné quilty, stačí popustit uzdu fantazii.

Když jsme probíraly téma opilcovy stezky, tak jsme o tom hovořily i jako o koláčích a mě napadlo, no jasně, koláč. Vyhrabala jsem odstíny látek a ušila povidlový koláč jemně posypaný drobenkou, s tvarohovým středem a opečeným okrajem. Chtěla jsem udělat i mandličky, ale nevím jestli by se mi to hodilo k ostatním blokům, tak to nechám otevřené a uvidím.




Žádné komentáře:

Okomentovat