O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

neděle 30. prosince 2012

Deka, polštář a prostírka

To jsou mé letošní dárky pro část rodiny. Jsem z nich nadšená, přiznám se k něčemu. Tu deku dlužím už k loňským Vánocům. Ta původní skončí v popelnici.

Použila jsem předřezané sady, jeden balíček charm pack a 1 balíček layer cake, dále pak 3 metry světlé látky a necelý metr hnědé látky a asi kilometr nití


Dnes je jedu předat, tak doufám že uspěju. Já osobně jsem z nich nadšená.

 
























 

 

6 komentářů:

  1. Ahoj Marti, to si děláš legraci, že šiješ teprve rok,ne? Jestli je to pravda, tak já se jdu spláchnout do záchoda, tahle deka je naprosto neuvěřitelná a to quiltování je dokonalé - pro mě nedostižné, nějak mi to nejde - vůbec :o)
    Jsi moc šikovná holka a myslím, že obdarovaný omdlí úžasem.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, krásné to máš a to prošití je dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  3. Martino, to je nádherných věcí, dekou se kochám a chtěla bych umět takhle prošít, nádhera! Nepochybuji, že budou všichni obdarovaní naděšeni!
    Martino, čím prošíváš?

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, seš fakt dobrá!! To prošití je úžasné!! Moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhera a barvičky podle mého gusta.

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko klobouk dolů, ušla jsi dlouhou cestu a je z tebe profík:o), to quiltování mluví samo za sebe. Jen tak dál:o)

    OdpovědětVymazat