O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

sobota 13. října 2012

Tak trochu jiná AVA BAG

Zakoupila jsem nádherný střih tašky http://grandrevivaldesign.com/images/Avafrontcover3000_copy.jpg 

Na první pohled mě zaujaly nádherné barvy látek, ze kterých jsou krásky ušité, ale jelikož se stále bojím střihnout do zahraničních látek, opět jsem vytáhla české. Já, milovník vintage stylu, jsem si nemohla vybrat lepší. 

Taška získala úplně jiný vzhled. Ještě k ní musím pořídit kabelku a hurá do ulic.







 

2 komentáře:

  1. Martinko, jsou obě překrásné!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti to je teda bezva dvojka. Ani nevím která se mi líbí víc

    OdpovědětVymazat