O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

neděle 14. října 2012

Oblíbená nákupní taška

Mám ji už nějakou dobu, taky podle toho vypadá a už jsem o ni málem přišla. 

Když jsem předávala svojí mamince deku pro mou babičku (oslavy jsem se pro nemoc nemohla účastnit), nevěděla jsem do čeho ji mám zabalit. Pečlivě jsem ji složila, převázala růžovou stužkou a dala jsem ji do této tašky. Mamince jsem kladla na srdce, prosím tu tašku  vrátit zpátky. Normálně bych ji deku dala i stou taškou, ale babička je malého vzrůstu a tašku by při nošení v ruce tahala po zemi. 

Mé drahé tetičky ji chtěly a málem ji maminka nezachránila. Musela jsem se smát...



Žádné komentáře:

Okomentovat