O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

úterý 3. července 2012

Nový šicí stroj Brother PQ 1500S



Nebyla to sice láska na první pohled, ale ono v té záplavě šicích strojů není divu. Ovšem byla to láska na druhý pohled.

Přišel v pátek, s manželem jsme ho přenesli do mého šicího koutku. Jeho kovová kontrukce byla citelně znát. Se zatajených dechem jsem otevřela krabici a začala jsem vytahovat různé části. Pak přišel na řadu ON, výtězoslavě jsem ho postavila na stůl a začala číst návod. Natáhla vrchní nit, spodní, vzala kus látky a zkusila si prvních pár stehů. A najednou jsem zjistila, jaké tiché a nenápadné dělo to leží na mém stole.

Z patek jsem byla trochu rozpačitá, ale to jen proto, že jsem zvyklá na jiný vzhled. Patka, která mě doslova omráčila, byla kráčející (s vrchním podáváním). Ona opravdu pracuje tak jak má, chytí si látku a posouvá jí dozadu. U jiného stroje mám pocit, jako by ťukala do látky a dělala, že dělá.

Po ušitým polštáři a pár kosmetických taštiček, mohu z klidným srdcem říct, že jsem se do něj zamilovala. Ještě jsem zvědavá, jak nám půjde spoju quiltování, ale to spolu vyladíme. 

Tímto chci ještě jednou poděkovat Lence z http://www.nej-sici-stroje.cz/ za pomoc při výběru a za vše co pro mě udělala.

Leni děkuju moc.








1 komentář: