O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

neděle 22. července 2012

Kabelka pro mě


Dlouho jsem listovala a přemýšlela jakou kabelku bych pro sebe ušila. Nějak jsem nevěděla co a z jakých látek ušít. Co jsem si doposud ušila mě úplně nenaplňovalo.
Rok a půl jsem v šuplíku měla návod od Bellet na Fashionistu a rok a půl se mi do něj nechtělo, protože už při pohledu na tu krásnou kabelku jsem tak trochu tušila, co mě čeká za práci. 
Když jsem se dozvěděla o srazu s Bellet v Roudnici, věděla jsem, že tam nemůžu přijít s nějakým žebradlem a tak jsem se pustila do této krásné kabelky.
Práce byla zdlouhavá a ty metry látek ani nepočítám.

Jedno vím jistě, tuto na kšeft šít určitě nebudu.






2 komentáře:

  1. tak se pochlub, co na ní Bell říkala?:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ale práce na ní stála za to, že ;-) Moc hezkou ji máš!

    OdpovědětVymazat