O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 16. července 2012

Dárek



Dárek k vánocům většinou obdarovaný najde pod stromečkem nebo v nejbližších den jej dostane od svých bližních.
Já ostuda, díky špatně fungujícímu stroji, jsem teprve včera dala dárek, který obdarovaný měl dostat loni k vánocům.
Deka je z únorového čísla Mariny roku 2011. Díky hromadnému šití se této dece začalo říkat únorovka.
Tak tady je: vánoční dárek - únorovka v červenci.

Poprvé jsem volně prošívala, čeká mě ještě jedna, v podstatě ze stejných látek, ale tmavší varianta.





1 komentář:

  1. Teda Marti to prošití je perfektní! A deka krásná, už se těším na tu další variantu!

    OdpovědětVymazat