O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

úterý 12. června 2012

Kabelka pro mě

Bylo na čase po roce vyměnit kabelku, ale jakou si ušít? Chtěla jsem něco jednoduchého, s možností nosit přes hlavu.

Vyhrál střih od Bellet, ale hodně jsem si jí ulehčila, takže do Belletčiného vzhledu má opravdu hodně daleko. Jen tvar z boku je stejný.

Látka byla jasná, abych podrhla její nádherný vzhled, který se opravdu velmi špatně fotí, nedala jsem na ni vůbec žádně ozdoby.

Taštička opět střih od Bellet, má nejoblíbenější, prostě nesměla chybět. Vejdou se do ní veškeré mé drobnosti. 






Žádné komentáře:

Okomentovat