O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 25. června 2012

Dárky

nečekaná oslava narozenin mě opět přišpendlila ke stroji a vznikly dva poštářky, modrý byl určený pro švagra a ten druhý pro mého milovaného tchána. Mám je vyfocené bez výplně, ty jsem kupovala po cestě na oslavu.

Druhý den, držím v ruce odstřihnuté růžky z odšitých rohů a přemýšlela jsem co s nima, jestli do koše a nebo jsetli se ty malý mrňousové budou na něco hodit.

Opět jsem sedla ke stroji, procvičila jsem si aplikace a vznikla taštička.








Žádné komentáře:

Okomentovat