O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

středa 2. května 2012

Peněženka, tak to byl boj!

Kamarád mě poprosil, jestli bych mu neudělala peněženku pro jeho sousedku k narozeninám. Nějakou tyrkysovou, nebo modrou mě požádal.

Otevřela jsem svou syslírnu a začala jsem tahat modré látky. Najednou mi přistála v ruce tahle krásná látka a se slovy: tak tohle bude nádherná peněženka, jsem se pustila do práce.

No v polovičce jsem si začala drbat hlavu, jak toto dám dohromady. Použila jsem tvrdou výztuhu a při použití silných látek, se komplikace jen navršovaly.

Po pár hodinách jsem dobojovala. Teď je mi líto ji dát pryč, nejradši bych si ji nechala. Ale to bych za chvíli měla plnou skříň.

Střih je od Bellet z časopisu Marina.













1 komentář:

  1. teda ta je nádherná. Peněženka i látka. Tyhle odstíny miluju.

    OdpovědětVymazat