O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

sobota 5. května 2012

Kosmetický kufřík

Odjakživa jsem milovala různé krabičky, pouzdérka, taštičky. Čím menší tím lepší. Vždy jsem toužila mít nějaký svůj kufřík, něco kam bych směla jen já a kam bych si mohla dávat cokoliv.

Časopis Marina skončil a začaly šicí kluby u Bellet. Jako první projekt, který Bellet nabídla na svých nových stránkách byla kosmetická taštička. Hned jsem se zamilovala.

Jak už to u mě bývá, neměla jsem požadovaný materiál, tak jsem musela sáhnout po jiném, tvrdším. A z milého, kosmetického kufříku se stal trezor. Dal práci velkou a až budu chtít ušít jiný, bude muset trochu více vody v řece odtéct.










1 komentář: