O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 4. května 2012

Kabelka pro tetičku

Když se řekne tetička, vždy si vzpomenu na film ,,drahé tetičky a já''. Ale moje tetičky jsou mladé. Tato kabelka putovala za jednou z nich. Díky ní a strýčkovi (musím vážně smát, když to píšu) mám sestřenici o 31 let a jeden den mladší než jsem já.

Měla jsem vnitřní potřebu pro tuto tetičku něco ušít. Zavolala jsem jiné tetce a domluvily jsme co by se k ní hodilo. Tvar jsem dodržela, ale barvy už né.

Po ušití jsem ji hned poslala, po české poště putovala týden a já jsem netrpělivě očekávala její telefon. Až dnes zazvonil a já na druhé straně slyšela nadšený hlas, mé drahé tetičky. Moc se jí líbí a já jsem spokojená.

Tak vznikla tato kabelka. Pak mě ještě svrběly prstíky a tak jsem ještě spíchla malou taštičku.

Vše je od Bellet pro časopis Marina.



























Žádné komentáře:

Okomentovat