O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 27. dubna 2012

Dětská deka

Objednala si ji u mě moje kamarádka, která se nedávno stala babičkou. Když jsem se jí ptala jakou ji chce, její odpověď mě zaskočila. "Udělej ji tak, jako by jsi dělala pro sebe."

Nejdřív jsem počmárala asi pět papírů, pak vybalila látky, kombinovala a přehazovala. Po té žehlila, řezala, šila, žehlila..... až do dnes, kdy jsem udělala poslední steh, vzala foťák a běžela na zahradu ji nafotit.

Snažila jsem se o řízený chaos, který se mi vymkl z ruky, takže se z toho stal neřízený chaos.

























2 komentáře:

  1. Marti, až budeš mít chvilku, koukni ke mně na blog, máš tam překvapení ;-) Jana

    OdpovědětVymazat