O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

čtvrtek 15. března 2012

Vintage látky

Když se člověk do něčeho pustí, ať už je to jakýkoliv směr, spousta z nás ví kam jdou a co chtějí. Když mě posedlo šití, nějak jsem nemohla přijít na chuť látkám, které jsem nacházela v obchodě. Sem tam se mi nějaká líbila, ale nebylo to ono.

Zkusila jsem internet a otevřela se mi brána do míst mnou nepoznaných. Teprve v té době jsem zjistila, že jsem velkým milovníkem vintage látek, které když vidím na vlastní oči, podívám se jestli mám čisté ruce a jen tak lehce prstem přejedu po povrchu látky. Na konci tahu prstem lehce vzdychnu aaach.

A tak jsem občas zakoupila kousek toho a část kolekce tamtoho a najednou zjišťuju, že se podívám do skříně a nevím z čeho šít, protože je mi líto do té krásy stříhnout. Jednou na ně příjde a najdu odvahu do nich zajet nůžkami.

Samozřejmě, že ve skříni na látky mám i jiné. Růžové, zelené, křiklavé, ale vintage je má krevní skupina a tak vás nechám nahlédnout.

Remembrance
by Brannock & Patek for Moda




 Thajské látky - mé první zahraniční.





 Late Bloomers by Sandy Gervais for moda





Indian Summer by Laundry Basket Quilts for moda




La Petite École by French General for moda. 

Těžce ulovené dva půl yardy.



Riley Blake Desingns Pattern Daydream 


Směs velmi krásných látek.


Moje srdeční záležitost.


Tyto krásky čekají na nápad.

 


1 komentář:

  1. Marti, prohlížím si Tvoji sbírku a musím se u toho usmívat... je to nádhera a já se hlásím do stejné skupiny, taky mám nasysleno a bojím se střihnout, že už pak nebudou a je mi to líto, tak objednávám další a vždycky s dalším balíčkem doufám, že už dokážu vzít nůžky do ruky ;-)

    OdpovědětVymazat