O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 16. března 2012

Malá kabelka

Při focení látek, mě nějak začaly svrbět prsty. Odtáhla jsem se od počítače, za kterým nyní sedím tak 12 hodin každý den (pracovní záležitosti) a udělala jsem si odpočinkové dopoledne.

Vzala jsem si dvě látky do ruky a hledala jsem pro ně v Marině projekt. A najednou se ukázala stránka s takovou krásnou kosmetickou taštičkou, jasně to je ono. Jak jsem řekla, tak jsem udělala.

Co vám budu povídat, od té doby je v zápřahu.

I když je to trochu pracnější projekt od Bellet, mám spoustu nápadu, jak ji ušiju z jiných látek. Romantická, večerní, jarní, sváteční, elegantní, na diskotéku.... Variant se mi honí v hlavě až až.

























1 komentář: