O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

sobota 3. března 2012

Drážďanský talíř

Tak se jmenuje technika, kterou je ušita tato prostírka. Tentokrát jsem pozorně četla návod v Marině a tak jsem nemusela impovizovat. Bellet, díky za návod, šilo se dobře. 

Přemýšlím, že bych touto technikou ušila pro svého manžela vintage deku. Mám na to relativně čas, narozeniny má v létě, no uvidíme.





1 komentář:

  1. Marti, je nádherný!! To bude kafíčko chutnat ;-)

    OdpovědětVymazat