O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

čtvrtek 29. března 2012

Babiččina zahrádka

Minulý rok na podzim jsem měla rozhovor s člověkem, který je pro mě velmi důležitý, vedli jsme spolu vášnivý rozhovor o mém životě a najednou mi řekl: "Splň si svůj sen! Vždyť musíš nějaký mít." Na základě toho jsem minulý týden učinila důležité rozhodnutí, které se promítne v létě. Informace pustím včas i tady.

A dnes v noci jsem měla sen, ušila jsem deku technikou Babiččina zahrádka celou v ruce. Jen co jsem otevřela oči, vzala jsem kružítko, tvrdý papír a další věcičky a už to lítalo.

První hexagon je vytvořen, pokračovat  budu až v dubnu, honím ještě nějaké pracovní termíny, ale začátek už je za mnou. Jak bude vypadat? Představu už mám, ale konečná verze může dopadnout úplně jinak.

Vím, že je to běh na dlouhou trať, ale kam si nemůžu vzít stroj, půjde se mnou zahrádka.

Plním si své sny, sny, o kterých jsem nevěděla, že je vůbec mám a sny, které jsem odkládala.





Žádné komentáře:

Okomentovat