O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 20. února 2012

Tatínkovy zlaté ruce

Můj tatínek miluje práci se dřevem. Od pletení pomlázek, košíků, dokonce i kukaň pro slepice jsme od něj dostali.

Jednou vyhrabal na chalupě židli, které byla skrz na skrz prožraná červotočem. Celou ji rozebral, okopíroval a vyrobil si tak židli úplně novou. Upozorňuju, že nevlastní soustruh a jiná velká zařízení, vše je ruční práce. Škoda jen, že nebyla vyfocena ta původní.





Vánoční dárek jsem si vyžebrala, věděla jsem co dostanu, ale netušila jsem jaká nádhera se mi dostane do ruky. 

Vzorně jsem zabydlela svůj nový šicí koutek a tento skvost nemohl chybět na mém pracovním stole. 

Jsem hrdá na svého tatínka, takovou šicí krabičku bych nikde nesehnala.

Hledal i nějaké ozdobně panty, které by k tomu hodily, jelikož je nesehnal, vyrobil si ozdobné z obyčejných.










Žádné komentáře:

Okomentovat