O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 20. února 2012

Taštičky

Jsem ujetá na různé taštičky, pouzdra, a jiné mrňousy. Mám ráda vše rozdělené. Díky tomu vzniklo pár věciček, některé z nich ani nepoužívám. Jiné jsem darovala.


Čtverečky vytvořené s Lendulí53 a Sweetkou jsem zapracovala do této taštičky, kterou jsem darovala mé milované tchýni, kterou mám velice ráda.



Tuto taštičku jsem darovala kamarádce.





A tyto taštičky jsou šité podle Bellet z časopisu Marina









Taštiček není nikdy dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat