O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 24. února 2012

Takové malé drobnosti

Zbytečky z dětské deky jsem použila na obal na GPS.





Začala se mi rozpadat modlitební knížka po babičce, dala jsem jí kabátek a svou první cedulku od Veveřice.




Panímáma a pantáta mají krásný zvyk. Každý den ráno vstanou, panímáma obstará zvířata, pantáta vezme psa a jdou spolu pro noviny. Pak se setkají u jídelního stolu, na stole je přímo švédský stůl, z hrníčků se line vůně čaje a nastává raní pohoda. Na tento rituál se vždy moc těším, trvá dlouho, diskutuje se a povídá. Když jsem přemýšlela co jim dát k vánocům, napadlo mě prostírání. Moc se líbílo a já z jejich radosti měla ještě větší radost.



Žádné komentáře:

Okomentovat