O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

čtvrtek 23. února 2012

Takakorátka

Přišlo období, kdy jsem o víkendu přebíhala z baráku do auta, z auta do bytu, z bytu na nákup atd atd...
A najednou jsem zjistila, že nemusím tahat velkou kabelku, ale stačí mi takovýho něco malýho na telefon, obr svazek klíčů a peněženku, ale hlavně přes hlavu, ať mám volný ruce.

Tak vznikla kabelčička takakorátka a malé pouzdro, asi jsem ho někomu věnovala, ale vůbec netuším komu:-)











1 komentář:

  1. Teda ty ses rozjela... jak s šitím, tak s blogováním:-))

    OdpovědětVymazat