O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 20. února 2012

Peněženka

Když jsem uviděla peněženku v březnovém čísle časopisu Marina, moje první slova po přečtení návodu zněla: "Tak to fakt nedám!"

Musela jsem pár měsíců dozrát, abych našla odvahu jít do ní. Mezi tím jich spousta Mariňaček vyplodila až až. No odvahu, hlavně mi odešla do věčných lovišť peněženka, kterou jsem koupila od jedné Mariňačky Katka-Bestr. Já ji nosila pořád, až se látka prodřela. Mezi tím jich spousta Mariňaček vyplodila až až. Takže nastala otázka, koupit si novou a nebo ji zkusit ušít? Ano, bé je správně.

Tak jsem střihla do své oblíbené látky a rozšířila jsem svou kabelku o jednu část.





Žádné komentáře:

Okomentovat