O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 20. února 2012

Organizér

Zvoní mi telefon, sahám do kabelky a v tom množství jiných věcí samozřejmě telefon ne a ne najít. Do háje, to musím udělat jinak, nebudu se hrabat v kabelce pokaždé, když něco budu potřebovat.

Jako vždy, vzala jsem všechny čísla Marin a hledala návod na organizér do kabelky.

Našla, střihla do své oblbené látky, ušila a tento suprový organizér doplnil mou kabelku a peněženku.




Žádné komentáře:

Okomentovat