O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 17. února 2012

Organizér pro mou maličkost

Přes týden jsem ušila tři kabelky, jelikož to jsou všechno dárky, nemůžu je ještě zveřejnit. 

Objednávky se hromadí a já zjišťuju, že si už nepamatuju, co si kdo objednal. Malý organizér v šitém stylu, prostě musel být. Vyhrabala jsem návod v prvním časopisu Marina, Bellet měla opět úžasný návod.

Jelikož jsem včera nemohla spát, střihla jsem poprvé do drahých látek a ve dvě v noci na mě vykouklo něco rozkvetlého. Musím ještě do papírnictví pro vhodné bločky a konečně si mohu sepisovat nejen objednávky, ale i materiál který musím nakoupit.




Žádné komentáře:

Okomentovat