O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

úterý 21. února 2012

Můj první dort a další pokusy

Občas jsem potřebovala udělat nějaký dotr, tak jsem objednávala u cukrárek, které znám a nějak mi to nechutnalo. Vždyť to nemůže být tak těžké, říkala jsem si, upeče se buchta, rozkrojí, napatlá krémem a je hotové né?

Skvělý pokusný materiál byla babička, přijela na vánoce a jelikož se jmenuje Eva, dort jí neminul. Sladkej byl až do aleluja, člověk měl pocit že žvýka samotný cukr.




Poupravila jsem cukr jak v piškotu tak v krému a měsíc na to jsem pekla dort pro sebe ke kulatinám.





A další mé pokusy. Jednou jsme s kamarádkou dělaly i kuře v pekáči, škoda jen že se fotky nezachovaly, zklamala technika. Pekáč byl z čokolády, šťáva z obarevé a ochucené želatiny a kuře bylo vyřezané z korpusu, promazaný krémem a políté čokoládou.


 




Žádné komentáře:

Okomentovat