O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 20. února 2012

Moje první deka

Pamatuju si to jako by to bylo včera. V únoru 2011 přišla Marina a já jsem se hned zamilovala do deky, ale přišlo mi to složité šití, hlavně to stříhání. Šití jsem odložila až na někdy.

Jednoho krásného červnového dne se na Marině strhla akce společné šití únorové deky, kterou vyhlásila Bellet. No jasně šla jsem do toho. Ale jaké látky vybrat? Položila jsem si otázku, jak chci aby vypadala únorová deka. Únor....únor, to se člověk už těší na jaro, že by květinová?

No jasně a výběr syslírnou se podobal tornádu.

Po došití je deka neustále v provozu, v létě jsem spala pod ní, v zimě mi slouží jako druhá vrstva. Jednou budu hodně plakat, až mě opustí.











Žádné komentáře:

Okomentovat