O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

úterý 14. února 2012

Mé začátky se šicím strojem.

Pamatuju si na své první šité závěsy do kuchyně. Slavnostně jsem vytáhla svůj stroj, který jsem dostala od svého tatínka. Změřila okno, střihla do látky, hodila pod stroj a najednou jsem zjistila, že nejsem schopná udržet stejné založení lemu, na začátku to byl 1,5 cm a pak se to nějak měnilo a nevěděla co dělám špatně. No nic, z venku to stejně nikdo neuvidí, bydleli jsem ve 3. patře.

Nadšení mi vydrželo a já byla šťastná. Šťastná za své větší dílo. Přišly Vánoce, praní závěsů mě neminulo a ehle, ono se to nějak srazilo a docela o dost. Zklamaně jsem rezignovala na stroj.

V říjnu 2010 jsem objevila u nás v krámku časopis Marina a už se to se mnou vezlo. Bellet trpělivě vysvětila na svých stránkách časopisu takovou tu úžasnou teorii pro začátečníky, kterou jsem se nikde nedozvěděla. Nasledoval kurz patchworku pro začátečníky a pohltilo mě to úplně.

Moje první dílo podle časopisu Marina od Bellet, na které jsem byla a jsem hrdá jsem ušila v březnu 2011. Slona Růženku jsem darovala své sestřenici Natálce, která je o 31 let a jeden den mladší než já.

 




Žádné komentáře:

Okomentovat