O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pondělí 20. února 2012

Kabelky

Kamarádka si u mě objednala dvě kabelky, jednu pro sebe a druhou pro dceru, měly být na Vánoce hotové, ale vypověděl mi stroj. I smilovala se nade mnou a počkala.

Daly mi zabrat, ale já se nedala. Nechala jsem se opět inspirovat Bellet z časopisu Marina, trochu upravila tvar, protože je nechtěla hluboké a šla jsem do toho.

Tvar se mi docela zalíbil, že jsem se rozhodla si ušit i pro sebe, ale to až bude čas.












Žádné komentáře:

Okomentovat