O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

čtvrtek 23. února 2012

Kabelka pro kamarádku pro její kamarádku.

Anička mi zadala práci, potřebuju kabelku pro Álu. Na otázku jakou by si představovala, mi byla okamžitě dána odpověď: "No takovou jakou máš ty, ale aby se hodila k džínsům." V tu chvíli jsem věděla z čeho ji budu šít. Měla jsem nasyslenou látku, chtěla jsem ji jen a jen pro sebe..., ale k Ále se hodila víc než ke mě.






Žádné komentáře:

Okomentovat