O mně

Moje fotka
Jmenuji se Martina Melicharová a vítám Vás u mě. Plést mě naučila babička asi v pěti letech, vím, že jsem ještě neuměla číst a psát. Byla to šála pro panenku. Moje první výšivka se objevila na kapesníku. Už nějakou dobu propadám jiné vášni a to je šití. Od nepovedeně zašité gumy od tepláků ke kabelkám, dekám a jiným maličkostem. Kontakt: marmel.melichar@gmail.com

pátek 24. února 2012

Fotografie z přírody

Ráda fotím i když to neumím, čas od času se mi povede pěkný záběr. Někdy dumám nad nastavením foťáku, jak by to bylo nejlepší. Je pravda že se málokdy trefím, ale když už se zadaří....


Západ u nás nad hospodou




 U kamaráda na zahradě.









 Rhodos, západní část pobřeží.




Někde mezi Rhodosem a Symi.




Horní Lipová





Lemberk a okolí




Žádné komentáře:

Okomentovat